پودر تیلوز چیست؟

بهترين مجله آنلاين

پودر تیلوز چیست؟

۴ بازديد


پودر تیلوز چیست؟
خرید تیلوز با شماره 02191006570 نمایندگان فروش مواد شیمیایی تهران تماس بگیرید. پودر تیلوز یک عامل اتصال دهنده و سفت کننده است که در یخ فوندانت، خمیر صمغ، و مجسمه سازی، در میان پروژه های پخت دیگر استفاده می شود.


علاوه بر این، از آن به عنوان تثبیت کننده و غلیظ کننده در بسیاری از غذاها استفاده می شود. رژیم های وگان و بدون گلوتن می توانند از آن لذت ببرند. با خواص و کاربردهای آن بیشتر آشنا خواهید شد.

فروش تیلوز

برای استعلام سریع هزینه تیلوز به صفحه اصلی سایت بازرگانی تهران شیمی مراجعه کنید و در قسمت استعلام قیمت استعلام خود را ثبت کنید. یکی از نمایندگان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

 

خرید تیلوز می تواند نوعی هیدروکسی متیل سلولز همان چیزی است که هست. هر حلقه از این پلیمر طبیعی شامل سه گروه هیدروکسیل است. این ماده به دلیل کاربردها و خواص متنوع معمولاً به عنوان یک چسب، تثبیت کننده و افزایش دهنده ویسکوزیته استفاده می شود.


روش تولید تیلوز این ماده از خمیر تصفیه شده یا پنبه خام ساخته می شود. ابتدا برای خیساندن مواد مذکور از آب قلیایی استفاده می شود. با دمای 25 درجه سانتیگراد وارد راکتور می شود.

کاربرد های اصلی هیدروکسی پروپیل متیل سلولز

در طول واکنش، این دما تغییر نمی کند. این راکتور پس از دو ساعت الکل و اسید را دریافت می کند. در راکتور فوق الذکر، واکنش حدود سه ساعت طول می کشد. آب برای تمیز کردن مواد تولید شده پس از خروج از راکتور استفاده می شود.


خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده پودر مانند سفید حاوی کمتر از 6 درصد رطوبت است. چگالی ظاهری محصول 450 گرم در لیتر و ویسکوزیته آن 4200 میلی پاسکال ثانیه است.


انواع تیلوز نوع تیلوز انتخابی با توجه به کاربرد و الزامات مورد نظر آن تعیین می شود. افزودن این ماده ویسکوزیته محلول ها را تغییر می دهد و در نتیجه محلول غلیظ تری ایجاد می شود و محلول های آبی آن اثر شبه پلاستیکی از خود نشان می دهند.


مهمترین گریدهای این ترکیب 4000، 6000 و 10000 می باشد اما در گریدهای دیگر نیز موجود است.


  • به طور معمول، بسته به سیستم، غلظت 0.2 تا 0.5 درصد مورد نیاز است.
  • نوع مورد استفاده با توجه به کاربرد و الزامات تعیین می شود.

تیلوز HS و Tylose H دو نوع تیلوز هستند که بیشترین کاربرد را در پوشش ها دارند. Tylose در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می شود. محصولات بهداشت دهان، مراقبت از پوست و مراقبت از مو در لوازم بهداشتی گنجانده شده است.


آرایش، پودر، سایه چشم و ریمل همگی نمونه هایی از لوازم آرایشی تزئینی هستند. تیلوز پایداری کف اصلاح را بهبود می بخشد، چسبندگی کرم ها را افزایش می دهد، به عنوان یک چسب در پودرهای آرایش عمل می کند و علاوه بر اثر ضخیم کنندگی، توزیع یکنواخت رنگ مو را در مو ایجاد می کند.

فرآیند تولید تیلوز

استفاده از آن در انواع محصولات مراقبت شخصی امکان پذیر است زیرا یک مکمل آرایشی است که از نظر فیزیولوژیکی بی ضرر است. تیلوز ساخته شده از هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) اغلب به لوازم آرایشی اضافه می شود.


خواص زیر تیلوز برای مراقبت شخصی مهم است ایجاد حجم تثبیت سازگاری بالا با سایر مواد خام مانند سورفکتانت تخت های حیوانات خانگی که برای محیط زیست مفید هستند روز به روز محبوب تر می شوند.


هنگامی که ملاحظات زیست محیطی و بهداشتی در نظر گرفته می شود، این بسترها مزایای زیادی نسبت به بسترهای معدنی معمولی دارند. بسترهای معدنی اغلب تهدیدی برای محیط زیست هستند. جایگزین هایی برای مواد پایه وجود دارد که برای محیط زیست بهتر هستند. خرید تیلوز با کیفیت را می توانید از سایت معتبر شیمی دریافت کنید.

انواع تیلوز

Tylose HEC توسط صنعت نفت و گاز برای اهداف مختلفی از جمله اصلاح رئولوژی سیالات حفاری و تکمیل چاه های نفت و گاز طبیعی استفاده می شود. علاوه بر این، فرآیندهای شکست هیدرولیکی از Tylose استفاده می کنند. اکثر مواد افزودنی، از جمله بیوسایدها، عوامل فشرده‌کننده، حذف‌کننده‌های اکسیژن و کندکننده‌ها، با Tylose HEC سازگار هستند. این ماده به دلیل ماهیت پلیمری زیست سازگار به راحتی تجزیه می شود.


گریدهای Tylose HEC به عنوان یک افزایش دهنده ویسکوزیته در سیالات حفاری و تکمیل، به ویژه آب سنگین برای عملیات کاری و تکمیل استفاده می شود. از Tylose HEC می توان برای چسبناکتر ساختن این مایعات استفاده کرد زیرا محلولی پایدار با غلظت نمک بالا تشکیل می دهد.


 Tylose HEC به راحتی توسط آنزیم ها و شکن های شیمیایی تجزیه می شود، که آن را برای اهداف دیگری مانند افزایش تولید نفت و سرعت حفاری مفید می کند.


کاربرد در سرامیک اتر سلولز تیلوز به عنوان یک افزودنی برای اصلاح رئولوژیکی و حفظ آب در انواع صنایع سرامیک از جمله مخلوط اکستروژن متالورژی سرامیک و پودر استفاده می شود.


علاوه بر این، خشک کردن اسپری گرانول به شدت به قدرت اتصال بالای تیلوز متکی است. اکثریت سایر مواد افزودنی شامل سورفکتانت ها، پراکنده کننده ها و تیلوز با آن سازگار هستند. ترکیب این ماده با ترکیبات موجود صنعت سرامیک ساده است.


به آن امولسیون بدهید پلیمریزاسیون امولسیونی یک روش رایج برای ساخت امولسیون های پلیمری آبی از ترکیبات مشتق شده از اتیلن است. با توجه به فراوانی مونومرها می توان از نسبت های مختلفی برای ترکیب انواع پلیمرها استفاده کرد. از سوی دیگر، تیلوز HEC اغلب برای پیوند وینیل استات و لاکتیک های کوپلیمر وینیل اکریلیک، که اغلب به عنوان چسب بتن، چسب و رنگ استفاده می شود، استفاده می شود.


محصولات Tylose MC اجزای ضروری بسیاری از مصالح ساختمانی هستند. Tylose MC تنها ماده ای است که می تواند برای لایه بندی کاشی ها با استفاده از ملات و فرآیندهای بستر نازک در دستگاه های گچ کاری که به طور مداوم کار می کنند استفاده شود. موارد زیر مهمترین کاربردهای تیلوز MC هستند: چسب، تعمیر قطعات شکسته.

شرایط نگهداری تیلوز

ضخیم کننده عالی با عملکرد خوب برای حلال های آلی تعیین قوام حلال های آلی دشوار است. اترهای سلولزی استاندارد یا خوب کار نمی کنند یا فقط در سیستم هایی با آب زیاد یا در چند حلال آلی کار می کنند. حلال های آلی دارای تعدادی اشکالات جدی هستند، از جمله عملکرد ضعیف، پردازش پیچیده و محدودیت های شدید در انواع حلال های قابل استفاده.


Tylose SE به عنوان یک غلیظ کننده برای طیف گسترده ای از حلال های آلی برای حل این مشکلات عمل می کند. اکثر حلال های آلی قطبی، حلال های آلی مخلوط و سیستم های حلال/آب آلی Tylose PSO 810001 را می پذیرند.


دستورالعمل های ایمنی، ذخیره سازی و بسته بندی این ماده مانند هر ماده آلی با ذرات ریز خطر انفجار گرد و غبار را به همراه دارد. برای جلوگیری از تشکیل ترکیبات گرد و غبار قابل اشتعال، میزان گرد و غبار و رسوبات تولید شده باید حداقل باشد.


از جرقه، سطوح داغ، شعله های آتش، الکتریسیته ساکن و سایر منابع اشتعال باید اجتناب شود. در حدود 200 درجه سانتیگراد، تجزیه تیلوز آغاز می شود. دمایی که در آن می سوزد بیشتر از 360 درجه سانتیگراد است. تیلوز به سرعت می سوزد و می تواند آتش را گسترش دهد.

کاربردهای عمده هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (تیلوز) در مصالح ساختمانی

پس از ذخیره سازی طولانی مدت (بیش از یک سال)، گریدهای ویسکوزیته بالا ویسکوزیته خود را از دست می دهند. تیلوز رطوبت هوا را جذب می کند. پس از باز شدن درب ظرف باید محکم بسته شود. این ماده در کیسه های کاغذی 25 کیلوگرمی با روکش ورق پلی اتیلن چند لایه بسته بندی می شود.


جایگزین تیلوز یکی از ضخیم‌کننده‌های زیر را می‌توان به جای تیلوز استفاده کرد – با این حال، این جایگزین ممکن است از محصولی به محصول دیگر متفاوت باشد. صمغ گوار که عمدتاً در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.